Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Azerbajdžana

Izdvojeno

Crankshaft

Prije 7 godina 2 min 3 komentara

Mercedesove customer momčadi su na prošloj utrci u Kanadi ugradile nove motore u svoje bolide, odnosno nešto noviju specifikaciju M08 EQ Power+, što je tek druga pogonska jedinica u bolidima Force Indije i Mercedesa. Tvornička momčad je poboljšanu verziju dobila dvije utrke prije njih, ali su se u Bottasovom slučaju morali prebaciti na staru verziju u Španjolskoj zbog problema s pouzdanošću.

Njihove pogonske jedinice su ujedno i najpouzdanije, barem sudeći po brojkama koje ustupa FIA. Mercedesove momčadi su za dosadašnji dio sezone (sedam utrka) u prosjeku koristile 1.94 pogonske jedinice.

Slijede momčadi s Renaultovim pogonskim jedinicama koje su do ovog trenutka koristile 2.14 R.E.17 jedinica, dok je iza njih ovogodišnja Ferrarijeva specifikacija koja je prvih sedam utrka sezone u prosjeku odradila s korištenih 2.29 jedinica. Sebastian Vettel je već neko vrijeme na četvrtom turbopunjaču (posljednjem dopuštenom) što nije dobro za vodećeg u prvenstvu, ali Talijani rotiraju komponente u svom bolidu te je pitanje i kakvo je stanje s budućim nadogradnjama za taj dio pogonske jedinice (hoće ih biti i jesu li dopuštene izmjene na postojećim turbopunjačima ili je potrebno posezati za novim, što bi prvom prilikom značilo 10 mjesta na gridu za Sebastiana).

Fernando Alonso je u Kanadi načeo dvije kontrolne elektronike i baterije, pa je Hondin skor prosječno 3.92 jedinice u prvih sedam utrka sezone, točno dvostruko više od Mercedesovih momčadi.

Sauber je za sada u prosjeku koristio 2.08 jedinica prošlogodišnje Ferrarijeve specifikacije u svom C36.

Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.

 

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 2 2 2 2 2 2
Mercedes Bottas 2 2 2 2 2 2
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 2 2 2 2 2 2
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 2 2 2 2 1 2
Ferrari Vettel 2 4 3 2 2 2
Ferrari Raikkonen 2 3 2 2 2 2
Force India Mercedes Perez 2 2 2 2 1 2
Force India Mercedes Ocon 2 2 2 2 2 2
Williams Mercedes Massa 2 2 2 2 2 2
Williams Mercedes Stroll 2 2 2 2 1 2
McLaren Honda Alonso 3 5 5 3 3 3
McLaren Honda Vandoorne 2 5 5 3 5 5
Toro Rosso Renault Kvjat 3 3 3 2 2 2
Toro Rosso Renault Sainz 2 2 3 3 2 2
Haas Ferrari Grosjean 2 3 2 2 2 2
Haas Ferrari Magnussen 2 3 2 2 2 2
Renault Hulkenberg 2 2 2 2 2 2
Renault Palmer 2 3 3 2 1 2
Sauber Ferrari** Ericsson 2 2 2 2 2 2
Sauber Ferrari** Wehrlein 2 2 2 2 2 3

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Odgovor

3 komentara

  1. Shell
    ferrari-bosna Prikaži

    Cudi me da je stroll na drugom motoru jer pola trka nije zavrsio ?



    2
    2

    0
  2. Pirelli Wet
    Covjek koji zna sve Prikaži

    Jesu ovi iz McLarena mislili da je cilj vodit u svemu na ovoj tablici a ne na tablici bodovnog poretka pa su iz tog razloga na ovoj u svemu vodeći ?

    Možda da ih neko nazove ako ima njihov broj da im javi u čemu trebaju vodit



    2
    2

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.