Mercedesove customer momčadi su na prošloj utrci u Kanadi ugradile nove motore u svoje bolide, odnosno nešto noviju specifikaciju M08 EQ Power+, što je tek druga pogonska jedinica u bolidima Force Indije i Mercedesa. Tvornička momčad je poboljšanu verziju dobila dvije utrke prije njih, ali su se u Bottasovom slučaju morali prebaciti na staru verziju u Španjolskoj zbog problema s pouzdanošću.
Njihove pogonske jedinice su ujedno i najpouzdanije, barem sudeći po brojkama koje ustupa FIA. Mercedesove momčadi su za dosadašnji dio sezone (sedam utrka) u prosjeku koristile 1.94 pogonske jedinice.
Slijede momčadi s Renaultovim pogonskim jedinicama koje su do ovog trenutka koristile 2.14 R.E.17 jedinica, dok je iza njih ovogodišnja Ferrarijeva specifikacija koja je prvih sedam utrka sezone u prosjeku odradila s korištenih 2.29 jedinica. Sebastian Vettel je već neko vrijeme na četvrtom turbopunjaču (posljednjem dopuštenom) što nije dobro za vodećeg u prvenstvu, ali Talijani rotiraju komponente u svom bolidu te je pitanje i kakvo je stanje s budućim nadogradnjama za taj dio pogonske jedinice (hoće ih biti i jesu li dopuštene izmjene na postojećim turbopunjačima ili je potrebno posezati za novim, što bi prvom prilikom značilo 10 mjesta na gridu za Sebastiana).
Fernando Alonso je u Kanadi načeo dvije kontrolne elektronike i baterije, pa je Hondin skor prosječno 3.92 jedinice u prvih sedam utrka sezone, točno dvostruko više od Mercedesovih momčadi.
Sauber je za sada u prosjeku koristio 2.08 jedinica prošlogodišnje Ferrarijeve specifikacije u svom C36.
Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.
Momčad | Vozač | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mercedes | Hamilton | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Mercedes | Bottas | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Ricciardo | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Red Bull TAG Heuer* | Verstappen | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 |
Ferrari | Vettel | 2 | 4 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Ferrari | Raikkonen | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Force India Mercedes | Perez | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 |
Force India Mercedes | Ocon | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Williams Mercedes | Massa | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Williams Mercedes | Stroll | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 |
McLaren Honda | Alonso | 3 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 |
McLaren Honda | Vandoorne | 2 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 |
Toro Rosso Renault | Kvjat | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Toro Rosso Renault | Sainz | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 |
Haas Ferrari | Grosjean | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Haas Ferrari | Magnussen | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Renault | Hulkenberg | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Renault | Palmer | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 |
Sauber Ferrari** | Ericsson | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Sauber Ferrari** | Wehrlein | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 |
* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice
ICE | Motor s unutarnjim izgaranjem |
---|---|
TC | Turbopunjač |
MGU-H | Motor Generator Unit-Heat |
MGU-K | Motor Generator Unit-Kinetic |
ES | Baterija |
CE | Kontrolna elektronika |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cudi me da je stroll na drugom motoru jer pola trka nije zavrsio ?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zbog nadogradnje od strane Mercedesa
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jesu ovi iz McLarena mislili da je cilj vodit u svemu na ovoj tablici a ne na tablici bodovnog poretka pa su iz tog razloga na ovoj u svemu vodeći ?
Možda da ih neko nazove ako ima njihov broj da im javi u čemu trebaju vodit
2
0