Fernando Alonso tvrdi da je McLarenova šasija vrlo, vrlo kompetitivna u Kanadi, ali bolji rezultat u kvalifikacijama nije bio moguć zbog nedostataka pogonske jedinice.
“Znamo svoje slabosti, znamo koliko nam nedostaje snage motora. To sam osjetio više-manje već u Australiji ove godine. Šasija ima prilično OK performanse, na nekim stazama bolje, na nekim malo gore. Ali, ovogodišnji bolid je vrlo dobar za moj vozački stil.”
“Mogu voziti bolid onako kako sam radio prije 10 godina. Mogu ga pritiskati do limita u svim kvalifikacijama i na svim utrkama ove godine. U tom aspektu sam vrlo zadovoljan i uživam u tim krugovima.”
“Očigledno, kad prođete ciljnom ravninom nedostaje vam nekoliko km/h, ali barem je ostatak kruga prilično zabavan za vožnju,” kaže Alonso.
“Mislim da mogu izvući maksimum iz bolida u svakom krugu. Kvalifikacije u Barceloni su bile dobre, sedmo mjesto, ali se radilo o stazi koja ne traži puno od motora. Zahvaljujući tome smo bili sedmi.”
“Ovdje su krugovi također bili vrlo dobri. Bili smo 12., ali znamo koliko gubimo na pravcu. Kad sve zbrojimo i oduzmemo – bili smo vrlo, vrlo kompetitivni danas.”
Na upit koliko bi McLarenov bolid bio brži da je u njemu drugi motor, Alonso nije dao konkretan odgovor:
“To je vrlo teško pitanje. Znate, ne želim sutra biti na naslovnicama da me se citira kako govorim nešto što ne znam sa sigurnošću.”
Inzistira da nije promijenio stajalište prema Formuli 1 unatoč događanjima na Indy500 utrci.
“Utrkama pristupam isto kao i uvijek, nije važno imate li pobjedu na umu ili ne – svejedno želite izvući maksimum iz bolida. Čak i dok ste tamo na gridu mislite da će se možda nešto dogoditi ispred vas, da će vas strategija pomaziti ili da će biti sigurnosni automobil pet krugova prije kraja i da će vas sve približiti.”
“Nada je uvijek tu. Ja se uvijek borim do kraja.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kompetitivni ste vi evo već treća sezona.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kompetetitivni za 7 mjesto….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ohrfeige-fuer-honda-mclaren-mit-mehr-power-auf-platz-3-12105902.html
Kaze Amus da su izgubili 1.3 sec zbog motora. Bez tog deficita Alonso bi bio treci.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovogodisnji Mclaren me podsjeca na Red Bull proslih sezona.Motor je daleko od mercovog ali sasija spasava sve…..Nazalost taman se Mclarenova sasija poslozila, ali japanci i dalje kvare ugodaj ?
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kako na RB? RB je završavao utrke ako ništa :D (morao sam sori)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
???? a ima i tu istine….stovise oni su ih i pobjedivali ?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta je dosadan! Baš jako!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dosadan jer odgovara na pitanja novinara?
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što je dosadan??!! Pa NE ČITAJ!
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svaka mu čast da ne stera sve u pm
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imam jedan problem a to je da kad uđem u PulsManager da se prijavim( inace prvi put pokusavam, nisam nikad prije igra) i unesem tocne podatke pise da podaci nisu tocni. A svaki dan se prijavljujem na portal tim istim podacima. Moze pomoc?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu isti podaci, na portalu imaš username, a na PulsManageru se prijavljujes s emailom.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
znam da se traži e-mail, i upisao sam isti s kojim sam se registrirao na portal
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To znači da nisi registriran u igri, sad je gotovo – to se obavljalo prije početka sezone.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je se vidjelo i po vremenima u sektorima prva dva odlicna pogotovo prvi sektor a onda u zadnjem Hondin motor sve to popapa.
Valjda se Honda trzne u buducnosti.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa brzije moj golf od mch samo iz razloga sta bi ja uspia zavsit utrku a mch u konzervativno modu vozi pa ne uspjeva……velika sramota od honde, kako su krenuli u drugom djelu 2016 mislia san da ce bit barem od 8 do 10 mjesta kad oni napravili dva koraka unazad….dobro da vozaci ne raskinu ugovore
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U više navrata su Alosno i Button hvalili ponašanje bolida, a koliko sam ja shvatio čitav je bolid izgrađen oko revolucionarnog Hondinog motora. Problem je nastao što taj motor nikako da dostigne snagu i pouzdanost.
Probali su nešto revolucionarno što često dovede do nepobjedive kombinacije, a ponekad do totalnog fijaska. Vjerovali su u taj put što govori veto Rona Denisa na te motore, jbg, izgleda da ovaj put nije ispalo dobro.
Ako McLaren krene prema drugom dobavljaču motora čini mi se da će morati razvijati potpuno novi bolid, a to zahtijeva vremena za povratak prema vrhu. S druge strane, klanja je bilo također između Red Bulla i Renaulta, iako su godine uspjeha bile mnogo bliže pa opet nekako guraju zajedno
1
0