Dok smo se spremali za ovu sezonu odjekivale su najave da bi novi tehnički pravilnik mogao prouzrokovati čak oko 5 sekundi brže bolide. O tome je bilo mnogo razgovora i analiza nakon nekoliko prvih utrka ove sezone i činilo se kao da u tome ekipe nisu bile uspješne.amilton
Međutim, ako se sjetimo da je taj cilj postavljen 2015., onda treba uspoređivati s vremenima iz tog razdoblja, a ne iz 2016. godine. Osim toga, staza koja se treba uzeti kao uzorak je upravo Barcelona i zato sada možemo jasno vidjeti i da je rezultat postignut.
# | Utrka | 2015. pole | 2017. pole | Razlika (s) | Razlika (%) |
---|---|---|---|---|---|
1. | Australija | 1:26,327 | 1:22,188 | 4,139 | 4,8 |
2. | Kina | 1:35,782 | 1:31,678 | 4,104 | 4,3 |
3. | Bahrein | 1:32,571 | 1:28,769 | 3,802 | 4,1 |
4. | Rusija | 1:37,113 | 1:33,194 | 3,919 | 4,0 |
5. | Španjolska | 1:24,681 | 1:19,149 | 5,532 | 6,5 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto su bolidi 2016. bili toliko brži od 2015.?
I po meni nema smisla uspoređivati 2015. i 2017. jer su 2015. i 2016. bolidi ostali “isti”, ali su popravili vrijeme u 2016. Prema tome, ako se sa 2015. na 2016. pole promjenio za 2 sekunde, a bolidi su ostali “isti” onda dodatne 3 sekunde s tolikim promjenama stvarno nisu neki uspjeh.
Ako se ne varam da je u Španjolskoj iznosio pole 1:22:000? Dakle, ovogodišnji pole je tanke tri sekunde brži.
Po meni, bolidi su malo ljepši nego prije, no sve je to banana jer su ogromne razlike među njima i niko nikoga ne može pratiti kako spada. Kad je bila utrka u Kini sam gledao snimku utrke u Kini iz 2012. i dalje nakon 20 krugova 10 bolida se prati na najdužem pravcu i međusobno utrkuju. E to treba postići. A ne neke umjetne tri sekunde navlačit na pet sekundi i stvorit nekakav uspjeh od toga. Brži bolidi ne jamče kvalitetnije utrkivanje.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2015. godine je postavljena ta temeljna želja da bolidi budu 5 sekundi brži od tadašnjih, zato se uspoređuje s 2015.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kažem, kužim taj dio, ali nema smisla jer je bolid od 2015. unutar pravila evoluirao već 2 od željenih 5 sekundi. Dakle, promjena pravila nije zadužena za 5 sekundi brže bolide. To je cilj koji je više ostvaren indirektno. Nadam se da me shvaćate što želim reć.
Shvaćam o čemu pričate i to su dvije različite stvari, al po meni, jako tanko navučene 5 sekunde, odnosno, niti nisu ako se uspoređuje s 2016. što bi se i trebalo jer je promjena pravila stupila sa 2016. na 2017.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je to zato što su gume bile mekše 2016. odnosu na 2015.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cilj je bio 5, a postigli su 5,5 sekundi, tako da treba i to uračunati jer pola sekunde u Formuli 1 nije malo, to može biti cijela sezona razvoja.
Puno toga nema smisla, najprije, nema smisla temeljiti cijeli tehnički pravilnik na pretpostavci da žele toliko i toliko brže bolide. To je sve samo ne analitičan pristup problemu. Ali, to je već neka druga tema. Činjenice stoje da su se prije dvije godine u ovo vrijeme sastali i izbacili tu rečenicu “bolidi će biti 5 sekundi brži”, a da se to sada pokazalo točnim, i plus pola sekunde ekstra.
Sad, je li to dobro ili ne, možemo li mi to preko ekrana uopće vidjeti – to je otvoreno za raspravu. Ja mislim da jest dobro i da su brži bolidi uvijek dobra stvar, a cijeli taj trend usporavanja od 2004. (kad su se odjednom sjetili da je sporije = sigurnije) mi je proturječan temeljima F1. Kad su bolidi brži i vozači će biti više na granici, kamo sreće da za dvije godine budu još 5 sekundi brži pa da se još više griješi jer se vozači boje ili fizički ne mogu doći do limita bolida. Onda bi vidjeli još veće razlike među timskim kolegama, što je uvijek pozitivan znak.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brzi bolidi jamce samo brze krugove, a to znaci krace utrke, a to bas nije nesto sto zelimo! Bolje utrkivanje nije apsolutno nikako vezano s brzim bolidima, tako da ne vidim uopce smisao u ovim podacima, njihovom isticanju i analiziranju!
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može bit brža i 10sec kad nikoga ne boli kurac za tim. Danas, ako pratiš formulu gledaju te kao da si neki gay peder il kako se zovu već ti pederi. Izopćen, neshvaćen, loš, itd.
Jedva čekam nove utrke.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A da mi je znat u kakvim se ti to krugovima krećeš ako te tako gledaju kada im kažeš da pratiš F1 :prcnjau:
A za brzinu, evo mene je na primjer to briga, a vjerujem da nas ima još takvih na portalu. Brži bolidi su teži za vožnju te stoga nije tako ”jednostavno” izvlačiti maksimum iz takvih bolida. Takvi bolidi omogućuju da barem donekle dođu do izražaja razlike između vozača i time vozač postaje veći faktor nego prije (iako je još uvijek bolid glavni faktor kao što je i oduvijek bio).
E sad način na koji se to ubrzanje postiglo (povećavanjem krila, tj. aerodinamike) nije idealan, ali što je tu je.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imaš neko bolesno društvo onda.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovo sam ja davno rekao.
nas gledatelje boli ona stvar hoce li bolidi voziti 1:15 ili 1:20. mi to ne vidimo. mi hocemo direktnu borbu na stazi, koju nemamo jos od 2009.
istina bog, ove sezone dva najbolja vozaca voze izjednacene bolide, nismo drugacije mogli pozeljeti, ali zaludu kad mi necemo nikad vidjet okrsaj njih dvojice na stazi. govorim naravno ham-vet.
sutra ce biti pretjecanja samo na startu i kroz boks.
za one koji nisu gledali, ili koji se ne sjecaju kako je to izgledalo prije, uzmite trenutno rivalstvo dvaju najboljih auta i vozacana stazi ham-vet, i dodajte na to gomilu pretjecanja na stazi, ali bez drs, ers i slicnih…….i dobijete sezonu 2008. jedna od najboljih sezona uopce. kao sto sam rekao 2009te je sve krenulo nizbrdo
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sada nije ok što su bolidi brzi. Nevjerojatno.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Normalno da nije, jer su nam utrke sve kraće ;)
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobar, informativni i kratak članak. Svaka čast!
1
0