Šef Toro Rossa Franz Tost tvrdi da bi razvoj Mercedesovog motora trebao biti zamrznut. Još otkad smo ušli u V6 eru 2014. godine Mercedes je imao značajnu prednost ispred Ferrarija, Renaulta i Honde, a prošle godine su se proizvođači složili oko toga da se pojedini elementi pogonske jedinice zamrznu već za 2017. godinu kako bi performanse različitih motora bile što sličnije.
Tost vjeruje da nešto treba biti napravljeno da bi se uhvatilo Mercedes.
“Nadam se da će se performanse pogonskih jedinica izjednačiti prije ili kasnije jer to trenutno nije slučaj.”
“Nadam se da će Renault uhvatiti priključak, posebno zato jer ne znam što se događa s Ferrarijem. Trebamo barem Red Bull, Mercedes i Ferrari u borbi za naslov.”
“Ako se performanse motora ne približavaju, onda FIA treba doći do nekog rješenja. Ja bih zamrznuo pogonsku jedinicu Mercedesa, a kad ih konkurencija uhvati – onda bi i njima zamrznuo daljnji razvoj.”
Ipak, ne bi zamrznuo baš sve. Smatra da bi razvoj baterije trebao biti otvoren jer je to nešto što je važno za budućnost i od velikog značaja za proizvođače.
Što se tiče ograničavanja budžeta, to isto smatra dobrom idejom i vjeruje da nije teško primjenjiva.
“Moramo smanjiti troškove. Godinama pričamo o tome i ništa se ne događa. Ja bih uveo ograničenje budžeta.”
“Ljudi kažu da se to ne može kontrolirati, ali to je glupost. U Toro Rossu imamo povijest svakog vijka i možemo reći odakle je došao i koliko košta,” zaključuje Tost.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moj zivotni san je postao da se u 2017 sve izjednaci i ako to nije moguce naravno da bi bilo dobro da se malo “zamrzne”razvoj mercovog motora,ali to nije nacin….napravili su najbolji posao i zasluzeno sad uzivaju, pa i Ferrari je sa Schumijem bio godinama ispred pa se nista nije zamrzavalo tako da ne vidim razlog.Po tome su onda mogli i reci za vn singapura 2016 da se produzi jedan krug kako Mercedes nebi pobjedio, ali to nije nacin…..dosadno je, ali nije Mercedesova krivnja.Krivi su pametnjakovici kojima je glamur i tehnologija i naravno nezasitnost u novcu dalo za pravo da ucine f1 ovakvom kakva je….Merc je samo odradio sta je trebao i zasluzeno su najbolji koliko god se nama svidalo ili ne svidalo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari i Schumi jestu harali u prvoj polovici 2000.-ih ali nije bilo ovako dosadno da se zna da će 19/20 utrka oni dobit. Itekako su onda bili jaki i McLaren i Williams i Renault
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo je zanimljivo do prve trećine utrke dok je michelin držao priključak. Kasnije su bridgestone i ferrari napravili razliku.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se igra neka bude fer. F1 je baš neka čar što nema sudačkih poguranaca.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I neka Dallara radi šasije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dallara je za evropske aerodinamicare pussy smoke…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kers je bio ironičan. ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa zar Dallara nije iz EU?
Inače se u potpunosti slažem sa Tostom.
QFlash82
Nazvati Tosta “svakim isprdkom” može samo neupućena neznalica. Površni gledatelj f1.
Franz Tost je jedan od najuspješnijih šefova u F1, koji sa manje novaca od razvikanih “velikana’ pravi čuda.
Ne priča on “napamet”, svi znaju kako je Mercedes sa FIA -om napravio hibridnu eru.
Naravno da Franz navija da se ograniče troškovi jer bi u kratkom vremenu šamarali i razvikane “veličine” poput McLarena i Ferrarija.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a bi li zamrznuo razvoj aerodinamike i pripadajućih djelova…dobio bi odmah ljuto upozoravajuće pismo iz sestrinjske firme..ispeci 2 tosta, opusti se
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tosta sam smatrao ozbiljnim čovjekom, ali ovo što priča potpuna je ludost. Zabraniti razvoj određenom proizvođaču a to dozvoliti konkurentima protivi se svim mogućim načelima sporta i ravnopravnog natjecanja. Ako bi (iako nema niti teoretskih šansi da do toga dođe i ne znam tko bi to pravno uopće mogao napraviti) se Mercedesu zabranio razvoj PU Formula 1 bi trenutno postala ilegalno natjecanje što bi dovelo do sudskih tužbi a kao ishod možda čak i poništenje cijele sezone a možda i više od toga.
Ako su imali bilo kakve dokaze (ono o čemu su pričali prvo Bernie a kasnije i LDM) da je Mercedes puno prije ostalih znao kakva će se pravila progurati za PU od 2014. i ako se išlo ka tomu kako bi Mercedes stekao prednost po tom pitanju trebalo se odmah sudski i pravno reagirati, ali nije. Dakle, vjerojatno su te priče bile šuplje inače bi tužbe prštale na sve strane. Formula 1 nije “sport” od milijun dolara nego od nekoliko stotina milijuna ili čak milijardi, tako da to nikako nebi prošlo lišo.
Mercedes u ovom izuzetno tehnološki kompleksnom i zahtjevnom vremenu Formule 1 pokazuje i demonstrira svijetu koliko je upravo tehnološki jak, a na ostatku svijeta je da pokažu koliko vrijede po tom pitanju u usporedbi s Mercedes-Benzom. Plakanje i zabrane su kukavičluk i pokazivanje nemoći, a ne natjecanje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
na kraju 2008. fia je dozvolila renaultu i (tad još uvijek aktivnoj) hondi da naprave upgrade kako bi se približili ferrariju i mercu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovdje ne govorimo o upgradeu već o zabrani razvoja SAMO JEDNOM proizvođaču PU. Te su dvije situacije neusporedive.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ista pašta drugo pakiranje. FIA pomaže jednima da dostignu druge. Rezultat ili cilj je isti. Nije da podržavam ideju samo previše galamiš oko ničega. Trebalo bi izbaciti ove PU i stvar riješena.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije niti slično. Tamo su se usuglasili svi (dakle, i momčadi) i dozvolili Renaultu zahvate na motoru kako bi anulirali zaostatak. Ovdje se otvoreno govori o zabrani razvoja za, ponovit ću to opet: samo jednog proizvođača.
Za ovakav velebni pothvat trebalo bi dobiti suglasnost svih aktera u Formuli 1, sama FIA ništa nebi mogla napraviti. Potpuno bi bilo nerealno za očekivati da bi Ferrari pristao na takvo nešto jer je to nesportski, a vjerojatno niti Renault radi partnerstva s Daimlerom u auto industriji. Japanci također.
S druge strane, Tost je svojom izjavom glasno razmišljao i iznio na vidjelo svoje osobne želje što je odlična karakterna vrlina, kamo sreće da imamo još ovakvih Tostova u Formuli 1, ali nemamo, sve mućak do mućka.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
meni je to dosta slično uz napomenu kako se nisu svi usuglasili.
to je bilo samo između fia-e, renaulta/rb-a i rahmetli honde.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zeko, nisam siguran da pričamo o istoj stvari! Poprilično sam siguran da sam pročitao negdje da su tu dozvolu morali dati i ostale momčadi a ne samo FIA. Zamolio bih te za link…
Što se tiče ostalog, dozvoliti nekom izmjene koje rezultiraju dostizanje konkurencije nakon detekcije vlastite slabosti i nedostatka u razvoju ok je ako se svi usuglase. Zabranjivati razvoj samo jednom proizvođaču s druge strane zato što je jednostvno bolji i sposobniji od ostalih nelegalno je i nesportski. Nije Mercedes kriv zbog toga.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A nije bilo nesportski zamrznuti razvoj PU preko cijele sezone i time “vezati ruke” konkurenciji??
Mora se shvatiti da Mercedes nije neki nezamjenjivi dio F1 a njihova dominacija nije dobra za tu istu F1. Kapa dolje za posao koji je Merc napravio s motorom tj. cijelim bolidom (mada sumnjam da je sve u razvoju istih bilo legalno ali sada nebitno). Ne smeta mi da pobjeđuju dok god konkurencija ima slobodan razvoj a oni legalan bolid.
Kao što sam prije rekao, te PU treba izbaciti, ništa dobro za sport nisu donijele, a u te priče za razvoj u autoindustriji mogu samo mala djeca vjerovati.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko je se složio s tim i amenovao da PU tijekom 2014. “miruju”?
Nemoj zaboraviti da su i V8 mirovali tamo nekad od 2008. do uključujući i 2013. Bilo je dozvoljeno mapiranje radi EBD-a i sitni sigurnosni upgradeovi i to je to otprilike, tu se stjecala najveća prednost po pitanju motora. Postojeće PU u usporedbi s V8 erom su se razvijale tijekom cijele 2014. kako bi se taj razvoj kroz tokene (potpuna glupost) implementirao na PU za 2015. Tijekom 2015. i 2016. moglo se kroz sezonu upgradeati PU, a neki od proizvođača nisu niti iskorištavali te iste sve tokene. U čemu je problem? Čitao sam negdje da se količinom od 32 tokena moglo promijeniti oko 48 % PU-a što nije malo.
Postojeći PU su tehnološki svjetlosnu godinu ispred naspram V10 i V8 ere. Lauda je prije par godina izjavio da su V8 motori bili tehnološki primitivni naspram vremena kroz koje su egzistirali, pogotovo u posljednjih par sezona. Postojeće PU imaju samo jednu ali veoma bitnu i opće prihvaćenu manu od fanova i publike – zvuk.
Obrati pozornost na ovo:
http://www.evo.co.uk/mercedes/18211/mercedes-amg-project-one-hypercar-evo-speaks-to-tobias-moers
http://www.autocar.co.uk/car-news/mercedes-amg-hypercar
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kopam, kopam…
ipak si u pravu, svi su se složili. na linkovima koje sam pronašo kad sam pisao prvi put, bila je spomenuta samo fia.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72457
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala zeko. Ovakvi linkovi su veoma bitni za imati u arhivi za sve F1 fanove jer su znakoviti i informativni. Na moju žalost, nemam naviku pohranjivati ovakve linkove a trebao bi. Prije neki dan sam upravo od tebe pročitao da pohranjuješ bitne info što je jako pohvalno i pametna navika.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a par sati prije ovog autosportvog linka sam našao npr. ovakav, u kojem se ne spominju ostali:
https://www.autoevolution.com/news/fia-allows-renault-to-work-on-f1-engine-18289.html
neka sam u bio u krivu, ja sam uvijek za kvalitetnu i kulturnu raspravu. ;)
sve u svemu zajebano za tražit, jer 95 % linkova na temu se odnosi na pu eru.
nije baš da arhirivam…tu i tamo stavim neki članak u bookmarkse.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
http://streamable.com/noxis
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa svi mi želimo ujednačenu F1 , ali ovo ….. AHAHAHAHAHA . Jedva čekam da se upale zelena svijetla na prvoj utrci pa da imamo nešto za pametnije čitati .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, da…jer to i je smisao F1 zar ne ? Kočenje razvoja ?
Svaki isprdak ima F1 momčad danas..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bi bilo fer i sportski Mercedesu zamrznuti razvoj… Ali, isto tako nije fer ako su istinite price da je Mercedes krenuo ranije s razvojem od ostalih… Na te stvari treba paziti ili ih barem minimalizirati.
0
0