Montezemolo: Nisam trebao prihvatiti dolazak hibridne ere u F1

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 7 godina 1 min 21 komentara

Bivši Ferrarijev šef Luca di Montezemolo vjeruje da je prihvaćanje promjene tehničkog pravilnika bila pogreška, te da je trebao zaustaviti uvođenje novih V6 turbo motora.

Ferrari od tada nije uvjerljiv u performansama, a jedine tri pobjede u prošle tri sezone su ostvarili 2015. godine.

Montezemolo kaže da nije iznenađen Mercedesovom dominacijom, obzirom da su s razvojem počeli prije čak deset godina!

“Niki Lauda je nedavno priznao da Mercedes radi na tome od 2007. godine,” izjavio je Montezemolo za talijanske novine La Repubblica.

“Zato su bili tako nepopustljivi tijekom pregovora.”

Sada, gledajući unatrag, Di Montezemolo uviđa da je prihvaćanje takvih pravila bila velika pogreška za Ferrari.

“Pogriješio sam, da. Ali, tada sam smatrao da ne smijem staviti u Ferrari u poziciji da ne napreduje. Plašljivi Ferrari nije mogao biti moj Ferrari,” zaključio je.


Odgovor

21 komentara

  1. Wolf
    hattrick Donator Prikaži

    Koliko je meni poznato, LdM je pucao na Bernijevo mjesto, ili u najmanju ruku na mjesto predsjednika FIA.e.. a za to je trebalo puno nečijih muda polizat. Tako da mu ne vjerujem niti riječi oko toga da je on nešto htjeo Ferrariju, to su priče za naivnu dječicu. On je poznati egotrip kojem je bilo bitno samo stvoriti priču oko svoje persone… i sam tim je dogurao gdje je.


    0
    0

    0
    • Fernando Alonso
      r.u.m. Prikaži

      Ti si egotrip valjda ti je to jasno.Bezobrazno je pljuvat po čovjeku koji je toliko dao za F1 on Šumaher Todt Ferrari evo sada i tvoj Vetelič sjedi u tom Ferrariju tako da Luka je gospodin čovjek koji je osvojio što mnogi neče nikada.


      0
      0

      0
      • Wolf
        hattrick Donator Prikaži

        Taj je uglavnom bio guzonja, ništa on nije dao.. da nije bilo Todta, Brawna i Šumija on i njegov Ferrari bi dan danas bio u rangu postignuća niži od nekih novijih ekipa.
        I kad se ta ekipa razbježala upravo zbog unutarnje politizacije, jedini koji je ostao i kome takav način pasao ko budali šamar je bio LdM. U menadžmentu je najbitnije bistra glava.. a on je jedino imao bistar ego, sa tipičnim komunjarskim riječnikom, debelo iza modernog vremena. Uostalom, da iza tog Racing Ferrari projekta ne stoji luksuna serija cestovnih automobila, nebi ni taj racing Ferrari postojao, a bogami ni njegova prenapuhana ekselencija LdM. To su jednostavne istine.. nikakvo pljuvanje. Da je bilo drugačije, bilo bi, no očito nije.


        0
        0

        0
      • Blackhawk Prikaži

        Prvo-hattrick nije egotrip, egotrip je LdM. Drugo- sve sto je LdM radio radio je prvenstveno za svoju guzicu a onda za ostale. Procitaj malo o Schumacheru i zasto je otisao 2006 i bit ce ti sve jasno.


        0
        0

        0
      • fjaka Prikaži

        znamo svi šta su ti ljudi napravili s benettonom, a koja je glavna i odgovorna osoba bila tada u ferrariu koja je kompletan taj paket ljudi…već ste ih neke i nabrojali, tamo ’96, ’97 preselila u ferrari?


        0
        0

        0
      • avalon Prikaži

        hahahahaha … jbeno je kad sve šta radiš radiš za svoju guzicu jer gledajući život na globalnoj razini gro ljudi ne radi za svoju nego za guzice svojih bližnjih , daljnjih , nepoznatih . zato i vlada empatija , pošten odnos , laži , prevare skoro da su iskorjenjene na našoj “kugli” . npr gates nije radija za svoju guzu nego za sve nas pa je osmislija windowse i “slučajno” uletija u miljadrde $ . je li i njemu neko pomaga ili je bill sve to sam osmislija , realizira itd ? u HR živimo sve bolje jer naši političari niti pate od ego tripa niti rade za svoju guzu , sve rade za nas zar ne ? nogometaši , NBA košatkaši pa i neki vozači F 1 potpisuju “mamutske” financijske ugovore ne zbog svoje guzice nego zbog toga jer vole tim i navijače klubova koji im isplaćuju desetke milja . top glumci ne snimaju filmove zbog 20 – 30 milja $ po filmu nego zbog nas da možemo uživat u tome zar ne ? svi oni bi to isti tako radili i besplatno jer im nije do ega , novca . luca je po mnogima kriv jer se rodija u aristokratskoj obitelji koja je puno prije njegovog rođenja služila kraljevskoj kući savoy . aristokracija podlježe dobrom obrazovanju ( LdM je završija 2 univerziteta ) , kodu ponašanja i odjevanja isto ka i “moderna aristokracija” direktora banaka , korporacija itd pa je nemoguče vidit takve u đinsu ili tenisicama jer odjela , kravate su kod . pisat gluposti kako je luca zapravo guzonja koji bez brawna , todta , MS jer bez njih “njegov” ferrari “bi dan danas bio u rangu postignuća niži od nekih novijih ekipa.” život u svakom segmentu ( pa i F 1 ) je sinergija … kakvu reputaciju bi ima todt , brawn da nije bilo MS ili byrnea ? ili ova dvojica bez tota , brawna ? ko ih je sve okupija ? bi li merc ima 2 titule LH da ga brawn nije nagovorija da im se pridruži ? a opet , gledano kroz naočale hattricka brawn je guzonja jer je radija za sebe , svoju financijsku korist i merc bi možda danas bio u rangu postignuća niži od nekih novijih ekipa. vridi li to isto za dennisa/McL , RB jer bez neweya ( koji kako sam negdje iskopa godišnje zaradi do 5 milja $ … radi li on za svoju guzu ili te novce nesebično odbije zbog ljubavi prema F 1 ? ) seba ( dok je vozija za njih ) … di bi bili ? mateschitz/horner/helmut su zapravo za kur , rade za svoje guze jer bez ove dvojice… a kako bi bez mateschitza , njegovih novaca oni funcionirali ? jer on plaća pa i određuje , odobrava “sastav” tima … od dizajnera , šefa , inžinjera , vozača . njegove greške se odražavaju na njih , tim ..a uspjesi nisu njegovi ? ni uspjesi ferria nisu bili lucini ? plod njegovog dobrog menađiranja ? za taljana sinergija tima nije važna ? drugi uspješni timovi nisu zasluga sinergije konstruktora , aerodinamičara , vozača , mehaničara , inžinjera , šefova nego njihovih “vođa” ili ovo vridi samo za lucu jer … guzonju , aristokrata pere ego trip i rad samo za njegovu guzicu ? a još je i uvik dotjeran … FUJ !!!! možda bi mnogi trebali shvatit strast prema nekim “stvarima” pa bi možda dokučili šta uprkos taljanima znači ferrari , ducati …..


        0
        0

        0
    • Michael Schumacher
      Slavenowsky Donator Prikaži

      Slazem se da je bio ego manijak, no ipak mora mu se priznati mnogo toga.

      Doveo je prave ljude u Ferrari. Nakon Enza Ferrari je ipak suzbio kolonijalizaciju italijana u timu, pa je isao na malo globalnije trziste i doveo sarenolik tim strucnjaka u Ferrari.

      No problem je taj njegov ego koji je zelio konstantan Ferrari u sampionatu, da se titule i dalje osvajaju, a ne gledajuci cinjenicu da su u FIA-u na sve nacine zeljeli da ugase dominaciju crvenih. Kriza rezultata je morala nekad doci, ali tad postaje napeto.

      Jednostavno pogresni ljudi su otisli, da je on otisao 2006, nakon losih rezultata, sva bi ga usta hvalila. Sto bi rekao Trump: ucinio je Ferrari opet ponosnim :), ali on je htio novu eru, novu ekipu, instant rezultate, saltao je inzenjere, vozace i samo se vratio na onu staru stagnaciju.

      Ali kako god, ne mozemo reci da nije bio zasluzan za preporod Ferrarija! Ova sad ekipa sto radi, samo ispravlja njegove greske, a tip kakav je on, tesko da ce to priznati…


      0
      0

      0
  2. Mclaren
    KERS Prikaži

    Ferrari ima sve privilegije..gori je od razmazenog sina jedinca…


    0
    0

    0
    • David Croft
      Ferrari Prikaži

      Lol kakve privilegije?


      0
      0

      0
      • David Croft
        Ferrari Prikaži

        Vidim ja sve neki minusi se udaraju, a na pitanje nitko ne daje odgovor…hehe.


        0
        0

        0
      • Honda
        zekohonda Donator Prikaži

        ja znam dvije:
        najviše par dobijaju bez obzira na ostvareni rezulatat i pravo veta.


        0
        0

        0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Čuj, taj veto, mislim da nikad nisu upotrijebili (ispravi me ako griješim), a pogotovo zloupotrijebili.
        Što se tiče love, za plasman dobiju love u skladu sa plasmanom.
        A za “doprinos” F1 možda dobiju najviše love, ali to i zaslužuju, jer F1 ne bi bila F1 bez Ferrarija. Najsmješnije što za doprinos dobijaju lovu i Mercedes, kojeg nije bilo u F1, kao ekipe, čitavih 55 godina, te Red Bull, koji će odmaglit iz F1 kad više ne budu “finansijski” zadovoljni. Što se tiče Mclarena i Williamsa, to poštujem, jer oni su tu (McL preko 50 godina, Willy 40 godina), bez obzira na sve uspone i padove (kao i Ferkan, evo već 68. godinu). :klanjam:
        Šteta samo što nema više Lotusa (al` onog pravog)
        Ne kažem da se slažem sa ovim stavom/raspodjelom, ali mi itekako ima logike.


        0
        0

        0
    • David Croft
      Ferrari Prikaži

      @Zeko
      Ferrari VETO nikada nije zloupotrijebio, a koliko znam samo se jednom stavio…što se tiče love da dobiju najviše, ali dobije i RBR i Mercedes. Isto tako Ferrari je u 90% slučajeva u Top 3…
      Svi također znamo da F1 ne može bez Ferrarija i oni su tu jedini od početka tako da…čak je i Wolff rekao da nema problema sa tim kao i Horner. Znači sa lovom i vetom.

      Gluposti…

      Naravno McLaren je tu isto koliko i Williams (Willi nešto kraće) i oni dobiju pristojnu lovu…


      0
      0

      0
  3. fjaka Prikaži

    za dobrobit motosporta ove mutante od motora se nije tribalo uvest

    edit: al posli jebavanja nema kajanja


    0
    0

    0
  4. Fernando Alonso 14
    AlonsoForever Prikaži

    kaaasno je sad Luca..


    0
    0

    0
  5. gidra Prikaži

    Znamo svi da su došle promjene u vodstvu F1, očito je da su stvari krenule u krivom smjeru, tu nije kriv loš Ferrari iako taj segment utječe sigurno na populiarizam f1 i gledanost.

    Ono što treba mijenjat, ja bi se čak usudio reći ukinut su hibridi, ekološke pizdrije (formula e) tome definitivno nije mjesto u motorsportu, tilkedromi, štednja(oriva,guma,motora),

    nadalje vratit F1 u Europu to su čak i ovi ljudi naglasili, dakle dosta je umjetnih tvorevina tipa, Abu Dhabi, Baku…

    Najbitnije tradicija, a to je da se osjeti miris benzina, spaljenog kuplunga i diskova, vračanje šljunčanih bazena kako se nebi ponavljale Hamiltonove ekskurzije po izletnoj zoni,više utrka i vozača…

    Tim smjerom F1 treba ići i čini mi se da s novim ljudima će to ići na bolje.


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.