Ukidanje tokena po kojima su se pogonske jedinice mogle razvijati od 2014. je nekim proizvođačima omogućilo mijenjanje kompletne arhitekture ili dizajna motora i hibridnih sustava. Honda je tako najavila velike promjene za 2017., a istim stopama ide i francuski Renault.
U Viryju vjeruju da je R.E.16 dosegnuo svoj limit, pa će u 2017. nastupati s izmijenjenom pogonskom jedinicom koja omogućuje daljnji napredak.
“Ove sezone želimo potvrditi preokret kada je u pitanju motor. Prošla godina je bila fantastična i to trebamo potvrditi. Imat ćemo potpuno novu arhitekturu motora s unutarnjim izgaranjem, a po prvi puta ćemo uvesti i drugu generaciju ERS-a”, rekao je direktor Cyril Abiteboul.
Francuzima su u razvoju ERS-a pomogli stručnjaci iz sestrinskog Infinitija, pa se sav posao oko razvoja vodi unutar vlastitog krova – alijanse Renault-Nissan.
“To je početak naše suradnje. Prošle godine je u određenoj mjeri bilo malo žurbe iako je Infiniti već bio spreman, jer je nešto od toga bio samo prijenos onoga što je postojalo između Red Bulla i Renault Sporta. Ali od sada pa nadalje gradimo blokove za koje se nadam da su dobar temelj za budućnost i sljedećih pet do 10 godina, što je period u kojem moramo misliti na bilo kakvu uključenost u Formulu 1.”
Iako ERS u posljednje vrijeme nije bio velika prepreka u napretku Renaultove pogonske jedinice, Abiteboul smatra da se bez obzira na to puno toga može dobiti.
“Puno je sporednih aspekata koji se moraju uzeti u obzir, poput težine, pakiranja, zahtjeva za hlađenje, uz jakost struje koju možete koristiti u određenim uvjetima, posebno klimatskim uvjetima. Postoje neke stvari koje se čine kao sekundarne, ali u Formuli 1 ništa nije sekundarno. Od trenutka kada dostignete vrh, što je MGU-K koji može isporučiti 120 kW, i dalje morate misliti o tim dodatnim elementima ako želite napredovati i dosegnuti vrh kao momčad”, dodao je Abiteboul.
Osim tvorničke ekipe, Renault će ove godine pogonske jedinice isporučivati Red Bullu i Toro Rossu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!