Bez obzira što se proteklih dana potenciraju priče o neuplitanju drugih vozača u borbu između dva Mercedesa – to se vrlo izvjesno neće dogoditi na Interlagosu. Max Verstappen je u najavi ovog vikenda vrlo jasno rekao što on misli po tom pitanju:
“Zamislite da kažete svojoj ekipi da ćete ostati iza njih i krstariti. Ne bi bili baš sretni.”
“Uvijek poštujete konkurente, nikad se ne pokušavate sudariti, ali to vrijedi za cijelu sezonu. Ovo je pretposljednja utrka, ali pristup je isti.”
Toto Wolff je išao toliko daleko da je nazvao Josa Verstappena, kako sam kaže, da bi prijateljski porazgovarao s njim. No, vjerojatno je usred priče o stanju na burzama i vremenu u Sao Paolu naišla i tema agresivnosti njegovog sina koji bi mogao nekakvim nepromišljenim potezom riješiti pitanje pobjednika.
Doduše, ne treba zaboraviti niti Ricciarda koji je sličnog mišljenja:
“Iskreno, ne. Vozim svaku utrku kao da je početak sezone. U Melbourneu se utrkujete žestoko i sad na kraju mislim da će se prvenstvo rasplesti onako kako bi trebalo. Ne mislim da bi trebali asistirati ishod, ako ima smisla to što pričam.”
“Samo zato jer se oni bore ne znači da mi ne bi trebali pokušati ako se pojavi prilika. Uvijek ću se utrkivati s poštovanjem, ali žestoko.”
Ali, hoće li Red Bull uopće biti u prilici zakomplicirati Mercedesima život? Kimi Raikkonen je u kvalifikacijama osvojio treće mjesto iako nije bio pretjerano zadovoljan svojim krugom.
“Osjećaj u tom krugu nije bio tako dobar. Prednji kraj je proklizavao u prva dva zavoja i mučio sam se u srednjem sektoru. Znao sam da je bolje nego u prošlom pokušaju, ali mislio sam da neće biti dovoljno.”
Bilo je dovoljno, ali treba spomenuti da je kratki Interlagos toliko blizu po vremenima jer bi pao dvije pozicije iza da je negdje prosuo samo jednu desetinku sekunde.
Ferrarijev tempo je bio bolji jučer jer su temperature pale, kao što je sugerirao Maurizio Arrivabene. Danas je vrijeme slično kao jučer, ne očekuje se značajan porast temperatura i Ferrari bi u takvim uvjetima mogao biti faktor. Ipak, ostaje zanimljivo vidjeti hoće li Red Bull pronaći dodatnu brzinu ako padne kiša.
Prognoze kažu da će Interlagos za vrijeme utrke vjerojatno biti suh, ali ako se ostvare male šanse za kišu onda će to biti tek pokoja kap, što je možda za Formulu 1 u ovom trenutku i bolja opcija. Svaki veći potop vrlo vjerojatno bi rezultirao sigurnosnim automobilom i neutralizacijom utrke.
U suhim uvjetima možemo očekivati dobru borbu između dva Mercedesa, možda više na samom startu utrke gdje je Rosberg i najavio napadanje već u prvom zavoju.
Lewis Hamilton je izgledao vrlo uvjerljivo na početku vikenda, ali ako se pogledaju sektori iz kvalifikacija, vidi se da je Rosberg imao vrijeme sektora za pole position, ali ih nije uspio složiti u posljednjem pokušaju.
Ovdje je matematika vrlo jednostavna, pobjeda mu donosi naslov bez obzira gdje bio Hamilton, a ako se stvari zakompliciraju onda ćemo početi i s drugim računicama.
Vozač | Bolid | Q1 | Q2 (vs Q1) | Q3 (vs Q2) | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’11.511 | 1’11.238 (-0.273) | 1’10.736 (-0.502) |
2 | Nico Rosberg | Mercedes | 1’11.815 | 1’11.373 (-0.442) | 1’10.838 (-0.535) |
3 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1’12.100 | 1’12.301 (+0.201) | 1’11.404 (-0.897) |
4 | Max Verstappen | Red Bull | 1’11.957 | 1’11.834 (-0.123) | 1’11.485 (-0.349) |
5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1’12.159 | 1’12.010 (-0.149) | 1’11.495 (-0.515) |
6 | Daniel Ricciardo | Red Bull | 1’12.409 | 1’12.047 (-0.362) | 1’11.540 (-0.507) |
7 | Romain Grosjean | Haas | 1’12.893 | 1’12.343 (-0.550) | 1’11.937 (-0.406) |
8 | Nico Hulkenberg | Force India | 1’12.428 | 1’12.360 (-0.068) | 1’12.104 (-0.256) |
9 | Sergio Perez | Force India | 1’12.684 | 1’12.331 (-0.353) | 1’12.165 (-0.166) |
10 | Fernando Alonso | McLaren | 1’12.700 | 1’12.312 (-0.388) | 1’12.266 (-0.046) |
11 | Valtteri Bottas | Williams | 1’12.680 | 1’12.420 (-0.260) | |
12 | Esteban Gutierrez | Haas | 1’13.052 | 1’12.431 (-0.621) | |
13 | Felipe Massa | Williams | 1’12.432 | 1’12.521 (+0.089) | |
14 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | 1’13.071 | 1’12.726 (-0.345) | |
15 | Carlos Sainz | Toro Rosso | 1’12.950 | 1’12.920 (-0.030) | |
16 | Jolyon Palmer | Renault | 1’13.259 | 1’13.258 (-0.001) | |
17 | Jenson Button | McLaren | 1’13.276 | ||
18 | Kevin Magnussen | Renault | 1’13.410 | ||
19 | Pascal Wehrlein | Manor | 1’13.427 | ||
20 | Esteban Ocon | Manor | 1’13.432 | ||
21 | Marcus Ericsson | Sauber | 1’13.623 | ||
22 | Felipe Nasr | Sauber | 1’13.681 |
Vozač | 1. sektor | 2. sektor | 3. sektor |
---|---|---|---|
Lewis Hamilton | 17.752 (2) | 36.360 (1) | 16.573 (1) |
Nico Rosberg | 17.680 (1) | 36.408 (2) | 16.619 (2) |
Kimi Raikkonen | 17.770 (3) | 36.973 (6) | 16.636 (3) |
Max Verstappen | 17.824 (6) | 36.637 (3) | 16.800 (8) |
Sebastian Vettel | 17.819 (5) | 36.919 (5) | 16.740 (5) |
Daniel Ricciardo | 17.812 (4) | 36.774 (4) | 16.850 (11) |
Romain Grosjean | 17.949 (10) | 37.257 (7) | 16.709 (4) |
Nico Hulkenberg | 17.893 (7) | 37.283 (9) | 16.816 (9) |
Sergio Perez | 17.917 (8) | 37.297 (10) | 16.851 (12) |
Fernando Alonso | 17.997 (11) | 37.278 (8) | 16.881 (14) |
Valtteri Bottas | 17.928 (9) | 37.570 (13) | 16.778 (7) |
Esteban Gutierrez | 18.056 (13) | 37.510 (12) | 16.865 (13) |
Felipe Massa | 18.048 (12) | 37.584 (15) | 16.771 (6) |
Daniil Kvyat | 18.292 (20) | 37.329 (11) | 17.104 (20) |
Carlos Sainz | 18.160 (16) | 37.579 (14) | 17.134 (22) |
Jolyon Palmer | 18.140 (14) | 38.015 (18) | 16.948 (16) |
Jenson Button | 18.314 (22) | 37.929 (17) | 16.993 (17) |
Kevin Magnussen | 18.280 (19) | 37.858 (16) | 17.133 (21) |
Pascal Wehrlein | 18.150 (15) | 38.292 (20) | 16.840 (10) |
Esteban Ocon | 18.195 (17) | 38.335 (22) | 16.902 (15) |
Marcus Ericsson | 18.295 (21) | 38.287 (19) | 17.022 (18) |
Felipe Nasr | 18.263 (18) | 38.292 (20) | 17.097 (19) |
Vozač | Bolid | Motor | Brzina (km/h) | Zaostatak | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Kimi Raikkonen | Ferrari | Ferrari | 338.1 | |
2 | Nico Rosberg | Mercedes | Mercedes | 337.8 | -0.3 |
3 | Romain Grosjean | Haas | Ferrari | 336.4 | -1.7 |
4 | Sergio Perez | Force India | Mercedes | 336.3 | -1.8 |
5 | Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes | 335.1 | -3.0 |
6 | Nico Hulkenberg | Force India | Mercedes | 334.3 | -3.8 |
7 | Felipe Massa | Williams | Mercedes | 333.7 | -4.4 |
8 | Esteban Gutierrez | Haas | Ferrari | 333.3 | -4.8 |
9 | Sebastian Vettel | Ferrari | Ferrari | 333.1 | -5.0 |
10 | Valtteri Bottas | Williams | Mercedes | 331.2 | -6.9 |
11 | Daniel Ricciardo | Red Bull | TAG Heuer | 330.0 | -8.1 |
12 | Marcus Ericsson | Sauber | Ferrari | 329.8 | -8.3 |
13 | Esteban Ocon | Manor | Mercedes | 329.6 | -8.5 |
14 | Carlos Sainz | Toro Rosso | Ferrari | 327.1 | -11.0 |
15 | Jolyon Palmer | Renault | Renault | 326.7 | -11.4 |
16 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | Ferrari | 326.6 | -11.5 |
17 | Fernando Alonso | McLaren | Honda | 326.4 | -11.7 |
18 | Max Verstappen | Red Bull | TAG Heuer | 325.7 | -12.4 |
19 | Jenson Button | McLaren | Honda | 325.5 | -12.6 |
20 | Felipe Nasr | Sauber | Ferrari | 322.8 | -15.3 |
21 | Pascal Wehrlein | Manor | Mercedes | 322.5 | -15.6 |
22 | Kevin Magnussen | Renault | Renault | 318.2 | -19.9 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
gdje su sad oni sto pricaju da je Nico imao jaci S2 ? @senja ? @Ferrari ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Heat, saberi vremena po sektorima Lewisa i Nice, pa to uporedi sa njihovim vremenima iz Q3. Nakon toga izvedi zaključak sam.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Frantic sve rekao.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kralju stvarno si dosadan sa hamiltonom. E bas zbog takvih zelim da rosberg kojeg inace isto ne preferiram, bas od srca da osvoji naslov danas. GO NICO GO!!!!!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Lewis Hamilton je izgledao vrlo uvjerljivo na početku vikenda, ali ako se pogledaju sektori iz kvalifikacija, vidi se da je Rosberg imao vrijeme sektora za pole position, ali ih nije uspio složiti u posljednjem pokušaju.”
Mislim da su se na to referirali :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Frantic
Hamilton 1.10:685
Rosberg 1.10:707 (+0.022)
@F1 2016
nisam ja dosadan, samo kad se nesto pogresno kaze, ispravim i to je to… a dosadan sam jer sam jedini za Hamiltona, dok je vecina za Rosberga, pa jbga, kvarim harmoniju :P
GO LEWIS!!!!!!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Heat, nisi me skonto. Opet su uporedio zbir Lewisovih sektora sa zbirom Nicinih sektora. Greška, saberi Lewisove sektore pa uporedi sa njegovim vremenom iz Q3, saberi Nicine sektore pa uporedi sa njegovim vremenom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fino sam ti objasnio na forumu. Nico je imao prednost i nakon prvog i nakon drugug sektora. Ne znam o čemu pričaš. Kad Hamilton izgubi pole, vazda je u pitanju neka greška. Nikada nije zato što je Nico bio bolji… E pa sad je Nico imao poveću grešku u zadnjem sektoru. Čak mu je zadnji sektor bio bolji u predzadnjem pokušaju. Jer je u predzadnjem pokušaju na drugom mjerenju imao vrijeme 54,4, a na kraju 1:11. Dok je u zadnjem pokušaju na drugom mjerenju imao 54,0 i na kraju samo 1:10,8. Znači nakon dva sektora je bio brži za 0,4, a na kraju samo 0,2 od prethodnog pokušaja. Što je jasan pokazatelj da je izgubio 0,2s u zadnjem sektoru.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je @HeatBlast44 sinoć na forumu rekao da je Hamilton imao brži drugi sektor što i jest istina, jer je u zadnjem krugu Nico imao brži samo prvi sektor, ali je nakon drugog sektora još imao prednost u ukupnom vremenu prva dva sektora.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On je rekao da ga je Hamilton razbio u drugom sektoru, odgovarajući na moj komentar gdje sam rekao da je Rosberg bio brži nakon prva dva sektora.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moram također prokomentirati to što je Toto Wolff nazvao Josa Verstappena.
Mislim da Toto nikada nije postavio stvari kako se sad prezentiraju po medijima. I također smatram da je Ricciardo u pravu .
“Samo zato jer se oni bore ne znači da mi ne bi trebali pokušati ako se pojavi prilika. Uvijek ću se utrkivati s poštovanjem, ali žestoko.” <-Ricciardova izjava
S druge strane mislim da se to odnosilo na Maxa i ono što je prošlo "nezapaženo" u Meksiku.
“Samo zato jer se oni bore ne znači da mi ne bi trebali pokušati ako se pojavi prilika. Uvijek ću se utrkivati s poštovanjem, ali žestoko.” <-Max Verstappen
Ric nikada nije napravio dive izgubio kontrolu nad bolidom i maznuo nekoga, a pogotovo ne potencijalnog svjetskog prvaka par utrka prije kraja.
Po meni a koliko vidim i po praksi nitko ne želi biti pi**a i biti kriv za odustajanje potencijalnog svjetskog prvaka par utrka prije kraja.
Što u Maxovom slučaju ne vrijedi. Max će nabiti, razbiti ako treba bilo koga, bilo kada, jer on je “pravi racer.” Lik vozi kao kakav krkan.
Mislim da se na to uglavnom referirao Toto kad je nazvao Josa s porukom: “Primiri svog krkana, jednog dana će se i on boriti za prvenstvo, i sigurno ne bi htio da ga netko od ekipe nabije u ključnim trenutcima prvenstva.” :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
zanimljivo da je Pascal odvezao 1.sektor brže od Sainza, a neznatno sporije(oko desetinke sek.) od Masse. Usporedba sa dvije različite vrste bolida. Prvi sa boljim aerom, drugi sa istim, možda čak i boljim motorom
0
0