Drugi slobodni trening donio je novog vozača na vrhu. Ovaj put najbolji posao obavio je Sebastian Vettel koji je na supersoft gumama bio brži od Lewisa Hamiltona za 4 tisućinke sekunde, također na supersoftu. Vrijedi spomenuti da je Lewis odradio dva brza kruga na ovim gumama i oba puta je bio unutar 13 tisućinki od Ferrarija.
Drugi Mercedes je dodatne četiri desetinke iza, a posljednji vozač unutar pola sekunde od Vettela je Kimi Raikkonen.
Daniel Ricciardo je bio peti, također na supersoftu, ali s velikim zaostatkom. Red Bull danas nije izgledao brz kao u Austinu prošlog vikenda. Force India Nice Hulkenberga je na odličnom šestom mjestu sa soft gumama, ispred Valtterija Bottasa na supersoftu. Čini se još jednom loše vijesti za Williams.
Carlos Sainz i Fernando Alonso su također ušli u top 10, ispred svojih momčadskih kolega. Daniil Kvyat se na kraju treninga i zaustavio na ulazu u boks što je izazvalo dvostruke žute zastave, ali nakon isteka vremena pa nije utjecalo na krugove drugih vozača.
Haas je ponovo imao problematičan trening. Esteban Gutierrez je bio na samom dnu, dok je Romain Grosjean većinu treninga propustio zbog problema na hibridnom sustavu.
# | Vozač | Bolid | Najbolji krug | Zaostatak | Krugovi | |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1’19.790 | 47 | |
2 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1’19.794 | 0.004 | 37 |
3 | 6 | Nico Rosberg | Mercedes | 1’20.225 | 0.435 | 46 |
4 | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1’20.259 | 0.469 | 37 |
5 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull-TAG Heuer | 1’20.448 | 0.658 | 43 |
6 | 27 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1’20.574 | 0.784 | 43 |
7 | 33 | Max Verstappen | Red Bull-TAG Heuer | 1’20.619 | 0.829 | 42 |
8 | 77 | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes | 1’20.629 | 0.839 | 41 |
9 | 55 | Carlos Sainz | Toro Rosso-Ferrari | 1’20.974 | 1.184 | 46 |
10 | 14 | Fernando Alonso | McLaren-Honda | 1’21.003 | 1.213 | 25 |
11 | 26 | Daniil Kvyat | Toro Rosso-Ferrari | 1’21.193 | 1.403 | 39 |
12 | 22 | Jenson Button | McLaren-Honda | 1’21.198 | 1.408 | 39 |
13 | 19 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 1’21.326 | 1.536 | 45 |
14 | 20 | Kevin Magnussen | Renault | 1’21.442 | 1.652 | 39 |
15 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1’21.579 | 1.789 | 41 |
16 | 30 | Jolyon Palmer | Renault | 1’21.785 | 1.995 | 44 |
17 | 94 | Pascal Wehrlein | Manor-Mercedes | 1’21.980 | 2.190 | 42 |
18 | 9 | Marcus Ericsson | Sauber-Ferrari | 1’21.997 | 2.207 | 42 |
19 | 12 | Felipe Nasr | Sauber-Ferrari | 1’22.037 | 2.247 | 43 |
20 | 8 | Romain Grosjean | Haas-Ferrari | 1’22.105 | 2.315 | 14 |
21 | 31 | Esteban Ocon | Manor-Mercedes | 1’22.298 | 2.508 | 44 |
22 | 21 | Esteban Gutierrez | Haas-Ferrari | 1’22.408 | 2.618 | 33 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekako imam osjecaj da nije nista zapravo al ako je bit ce gustoooo
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo izgleda odlično za Ferrari. U kvalifikacijama će Mercedes imati sigurno prednost 3-4 desetinke jer će motor biti na maksimumu, ali u utrci očekujem da bude puno bliže. Ako gledamo unatrag, Ferrari je posrnuo u Austinu, ali su bili brzi unatrag nekoliko utrka. Da nije bilo glupih strategija ili nesreće kao u Singapuru za Vettela – bili bi bodovno puno bliže Red Bullu koji ovdje izgleda nekako izgubljeno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit će zanimljivo sa gumama. Mediji su 3-4 sek sporije od ss. Možda zbog staze ili temperature zraka??
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je povezano, tlo grije zrak, osim ako nisi mislio na neke druge parametre staze, ali da imali su problem dovesti tvrde gume do radne temperature, hladno je, a low d-force staza..
0
0