Mnogo se očekivalo od povratka Honde u sport otkako je vijest o povratku objavljena i službeno u svibnju 2013., no rezultati i pouzdanost japanskog proizvođača bili su daleko najgori prošle godine, a ove sezone je situacija ipak nešto bolja, iako su i Button i Alonso već imali kazne zbog promjene komponenti. Budući da sljedeće godine neće biti razvojnih tokena, Boullier tu vidi Hondinu prednost te mogućnost za dostizanjem konkurenata.
“Najveće dobitke po pitanju motora ćemo tek pronaći, budući da je zrelost Hondina projekta svakim danom sve bolja. Kod pravila za motore imate jednu dobru stvar. Postoji određena količina goriva, što znači da ste ograničeni po pitanju stvaranja količine energije koju možete koristiti u nekom trenutku.”
“Činjenica je da su Mercedes, Ferrari i Renault s razvojem počeli 2010., a Honda 2013. što je tri godine zaostatka. Oni još uvijek zaostaju, ali imaju mjesta za napredak. Mogućnost slobodnog razvoja motora pomoći će nam da što prije dođemo na vrh.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda hoće, McLaren neće
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hahaha upravo to sam pomislio kad sam čitao članak
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma konkurencija je širok pojam, ako su točni podaci o broju konja pojedini ekipa iz posta kolege @Ferrari u temi Tehnikalije (20.rujan) Honda je veća konkurencija Renaultu, već Renault Mercedesu. Tako da stizanje Renaulta je po meni realno moguće, a stizanje Mercedesa mi je scenarij za SF.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da mi je po kuna za svaki put kad su iz McLarena izjavili ovako nešto…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne kradi mi fore! ;)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nabio sam mu dva minusa za ovu krađu :zubo:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne razumijem ove izjave. Opekli su se barem 10 puta u ove 3 godine oko najava…gori su od Ferrarija što se toga tiče.
Šuti i radi pa ćemo vidjeti.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se pod konkurenciju misli na Ferrari i Renault,lako moguće ali svi zajedno Mercedesa ne pohvataju taman da se postave na glavu!Ovo pišem temeljem praćenja hybridne ere od prvih slobodnih treninga od kojih je Mercedes u svom điru i vozi svoju ligu a ostali su u općeprihvačenoj formuli napretka ili formuli kako uhvatiti Mercedes!Čisto analitički gledano,svaki od proizvođača motora ima vrhunske inženjere,znalce,majstore ili kako već,no rezultat izostaje!?Ferrari poziva AVL,Renault Ilmor i TAG i opet čorak.Nemam nikakvog dokaza za varanje ali ostaje mi jedini logični zaključak,Mercedes vozi original a ostali kopije i tako dugo dok je na snazi aktuelni pravilnik,bez obzira na ukidanje tokena i promjenu formata bolida,gledat čemo formulu kako uhvatiti Mercedes.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po toj logici nitko nije trebao uhvatiti Renault ( motor ) na kraju 90-ih, pa se ipak dogodilo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Te dvije stvari definitivni nisu za usporedbu.Nije vrag da misliš kako je Honda,koja je zadnje sezone prve turbo ere-1988-s McL MP4/4 napravila dar mar,naglo zaboravila radit turbo motore?Nije,budi siguran,već su današnji turbo motori savim nekaj različito i zato Honda-ne samo Honda- zvuči ko drobilica za razliku od Mercedesa koji radi ko urica i tu je kvaka.Kad shvatiš da današnji PU ima malo zajedničkog s bivšim turbo motorima i zapravo s bilo čim dosad viđenim,shvatil budeš da moj gornji post ima nekakvog smisla.
Ovo ne pišem radi izazivanja konflikta,nit protiv tvoje osobe,već zato jer znam kako ova tehnologija funkionira.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da bi napravili nešto nije samo do motora..tu je sasija..strategija…jos 1000 ostalih faktora koje recimo mercedesu idu od ruke..tek sad dolazi do izrazaja koliko je mocan taj mercedes (kao kompletna momcad)..svaka cast.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://m.youtube.com/watch?v=c51GREQxc30
https://m.youtube.com/watch?v=qp5hxHPlTq8
Ili ovaj
https://m.youtube.com/watch?v=sEoIuqS6CNU
0
0