Posljednji vozač koji je kritizirao backmarkere sada je postao Kimi Raikkonen. VN Japana bila je obilježena plavim zastavama, a vozači koji su zaostali za cijeli krug nisu se uvijek uspijevali pomaknuti na vrijeme, pa su vodeći gubili više vremena nego su htjeli.
Finac je na kvalifikacijama ostvario treće vrijeme, ali je promijenio mjenjač pa je startao s osme pozicije. Iako je Ferrari pokazao dobar tempo, Raikkonen je na cilju bio tek peti.
“Mislim da se radi o stazi koja je drukčija od ostalih, naravno, ali također imate situaciju da se prilikom plavih zastava neki ljudi jednostavno pomaknu i puste vas da prođete. Znam da imaju svoje bitke, ali nije teško propustiti druge vozače ispred.”
“Uvijek ćete gubiti vrijeme, ali vi zaostajete za jedan krug i to je dio utrkivanja. Očito, ova staza im malo oteža posao i onda ih slijedite cijeli krug i gubite vrijeme. Moglo je biti bolje, ali ne možemo sada promijenti cijelu utrku.”
Zadovoljan je s utrkom, ali isto tako frustriran kaznom nakon dobrih kvalifikacija.
“Imali smo dobar tempo cijeli vikend. I u kvalifikacijama i u utrci. Ne znam je li ovo možda najbolji vikend kojeg sam imao. Dok nisam dobio kaznu sve je dobro išlo, ali to se dogodi ponekad.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekužim ljude koji su glasali za ukidanje plavih zastava, pa ne vozi se F1 na ovalu da u svakom zavoju imaš bar 3 usporedne putanje za proći..
to bi bio živi krš i lom, SC svaka tri kruga van, jer je logično zaključiti da bi onda svi tvorničari, tj veliki timovi koristili svoje B timove za to da u trci koče suparnike maksimalno, i krš bi bio neizbježan zaista..
neka mi netko tko je za to obrazloži svoje viđenje i zašto i po kojoj osnovi bi to bilo bolje za utrkivanje (da ne idem u druge serije), na primjeru F1, što bismo time dobili?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zna li mozda netko kada je uvedena plava zastava? ili je bila od pocetka – 1950 g.?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mislim 1999,
sjecam se da se 1998 u Belgiji Coultard nije htio maknuti Schumacheru za cijeli krug, pa ga je onda pustio/skrsio da Hakkinen osvoji prvenstvo :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hm, sad si me dao na razmisljanje… Moguce da je plava zastavica tek od tada, a pravilo propustanja postoji jos od prije… Ne mogu nigdje naci…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nakon dugo guglanja, pronađoh ovaj link s legendarnog atlasa.
http://www.atlasf1.com/news/safety.html
1995. prvi put se spominje plava zastava , ali samo kao pojašnjenje, a zastave kao takve se spominju odma na počektu od 1963.
da se razumijemo zastave (kakve-takve) u motorsportu postoje barem 100-njak godina.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
evo i sa službenog f1 sajta:
1963
Flag signals are introduced. Vehicle fire prevention is advanced by improvements in fuel-tank construction. Double brake circuit becomes mandatory. The Federation Internationale de l’Automobile (FIA) assumes responsibility for safety on racing circuits. Drivers are required to wear fireproof suits. Cockpits are restructured to allow the drivers to get out more quickly.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Beethoven87 , @zekohonda
koliko ja znam dogovor o puštanju je uvijek postojao, ali nije bio formalno obvezan prije 1999.
u to sam poprilicno siguran zbog dva incidenta vezana uz MSCH-a.
oba je puta vodio i zaobilazio nekoga za puni krug, mislim da je to bio Hill 1997 (Suzukai) i Coulthard 1998(Belgija). Koliko se sjecam cak je i Jean Todt išao u box druge ekipe pitati što se to događa na stazi.
Tada je Hill nakon što je SCH izgubio 3 sek i par krugova dok ga je pretakao, samo stao i propustio Heinz-Harald Frentzena da uhvati SCH-a.
Ne mogu naći točnu informaciju pa ti govorim ovako iz sjecanja ali prije 1999 sigurno nije postojalo formalno pravilo. (bar po logici stvari)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
postojale su zastave, pa tako i plava. meni po logici stvari to znači da su bile formalno obvezne, samo što se tu i tamo nisu vozač pridržavali, i vjerojatno nisu često kažnjavani kao u današnje vrijeme.
jedan tekst iz ’97. koji potvrđuje da su postojale kazne, mada samo pravilo nije najjasnije (kako autor objašnjava) dakle:
:
Blue – There is considerable controversy regarding the exact use
of blue flags. This is because the instructions given to the
marshals contradict the International Sporting Code. This
definition is based on written instructions from the clerk of
the course to marshals at at least two GPs this season.
During Practice
Stationary: A faster car is catching you. Give way.
Waved: A faster car is about to overtake you. Give way
urgently.
During the Race
Stationary: You are about to be lapped. Let the other car
through.
Waved: Let the other car through immediately. You are now
risking a penalty. !!!!
(NB: The International Sporting Code states that a blue flag may
be used to allow a faster car to overtake for position. However,
its use in races appears to be almost exclusively limited to
situations where a driver is being lapped).
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
evo još jedna rasprava sa f1 newsgrupe (sjeća li ih se iko :) , iz ’98 nakon ms-dc sudara u spa https://groups.google.com/forum/#!msg/rec.autos.sport.f1/AWjMXeD2p7I/ZrGiAtyugG8J
isto se spominju kazne:
Any driver who does not take notice of the blue flag may be penalised by a fine imposed by the Sporting Stewards.
Systematic or repeated offences may result in the exclusion of the offender from the race.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zekohonda
i concede defeat
kako je u tim utrkama bila riječ o “krugovima” da vidno sporiji vozač odbija propustiti MSCH-a koji ih zaobilazi za krug, a kako sudci nisu ništa poduzimali predpostavio sam da pravila nisu postojala
@Beethoven87
isprike za dovođenje u zabludu:D
0
0