Pošto nema nekih novih zanimljivih glasina na tržištu vozača, u priču su se umiješali ostali akteri svijeta F1. Nagađa se da će James Allison, nakon odlaska iz Ferrarija prijeći u Red Bull 2018. godine kao zamjena za Adriana Neweya. Priča ima uporište u tome jer se Adrian želi posvetiti drugim projektima – poput razvoja “hyper” automobila za Aston Martin.
Prije 2014. godine, dakle prije hibridne ere, Newey je konstantno radio na razvoju i unaprjeđenju bolida, ali sada to više nije slučaj. Red Bull uvijek razmišlja unaprijed i želio bi osigurati usluge talentiranog Allisona.
Također, nagađa se da bi James Key mogao napustiti Toro Rosso i zamijeniti Pata Saymondsa iz Williamsa u 2018. godini. Symonds će onda imati 65 godina i razmišlja o odlasku u zasluženu mirovinu.
According to our info, James Allison held talks with Red Bull. Seems like McLaren & Renault also interested.
AMuS: https://t.co/PcJ2UMgtWy
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) October 4, 2016
According to our info, James Key is set to become new Williams tech director after Pat Symonds retires 2018.
AMuS: https://t.co/PcJ2UMgtWy
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) October 4, 2016
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto AN u Ferari.. :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa zasto bi on dosao u ferkana
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato što po nekakvom shvaćanju tifoza , svi super vozači i inženjeri MORAJU i žele voziti za propetog konjića jer je to više od tima. E sad…. Prvo je bilo, krivi Kimi i Aldo Costa. Costa sa ekipom napravio savršen bolid u mercedesu. Bio kriv Alonso i doveden Vettel spasitelj, skupa sa Allisonom. Sada im ni Allison ne valja, a po novome ni Vettel jer se eto sudara. To su Talijani. Oni su jednostavno takvi. Lajavi.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahaha kaje najbolje Dani ti se baš uklapaš u sliku izvornog talijana. Baš laješ.
Ali priznajem u ovom slučaju si u pravu. Samo tudumi poput Grosjeana i Pereza čekaju 2018 s nadom da će ih Ferrari prigrliti, jer eto to je Ferrari, a Ferrari je pak momčad slučaj koja će takve vozače bez problema uzeti jer su dovoljno dobri za skupljati bodove, a dovoljno loši da ližu šup….. Vettelu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@iceman
Pa jedno vrijeme sam i bio lajavi tifoz. Tamo davne 2000. kada je Rubens prešao u ferrari. Kada je Kimi prešao u McLaren počeo sam za njega, tako da ne robujem time da moram navijati za jedan tim. Više za određenog vozača.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikad se nisam mogao uklopiti u tu franšizu tifoza, evo sad silom prilika, no također se slažem da ne vidim svrhu prelazaka u Ferrari, da budem iskren bio sam posve razočaran kad je Vettel prelazio.. točnije u nevjerici. No, znate kako kažu.. nada umire zadnja (sama?). :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma sve 5….
Jedino ne znam zašto si krenuo sa tifozima, kada hattrick to definitivno nije. On je okorijeli navijač Vettela, kojeg samo i jedino zanima Vettel. Da se njega pita Vettel bi danas prije bio u McLaren Hondi nego u Ferrariju.
Da sam ja Adrian Newey u ovakav Ferrari ne bi dolazio.
EDIT. hahaha evo hattrick je dao odgovor umjesto mene
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Evo ga. Čovjek napiše kaj misli i onda mu date minuse. Bože moj. A valjda avalon opet riješava frustracije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da će Key iz Faenze u Maranello :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa, sigurno bi mu billo bolje tamo nego u willimasu kako gore ‘pretpstavljaju’.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
stvarno su redikulozni ti tifozi , šta si oni umišljaju ? dobro je Dani napisa “… svi super vozači i inženjeri MORAJU i žele voziti za propetog konjića jer je to više od tima. ” šta nema veze sa istinom i realnošću . ascari je vjerovatno MORA vozit za ferrari i osvojit 2 titule , pa fangio … posli sezona u alfi , maseratiu , mercedesu sigurno je 1956. MORA , a nije želija vozit za ferrari i donit im titulu . lauda je posli sezone u marchu i sljedeće u BRM – u MORA , a nije želija doč u ferrari i osvojit 2 titule sa timom iz maranela . MS je najvjerovatnije PRIMORAN iz benettona potpisat baš za ferrari , a nije želija pa im je “priskrbija” 5 uzastopnih titula isto ka nekad hawthorn , phil hill , surtes , a u novije vrime kimi ,. alonso ili seb. uostalom navedeni i nisu baš neki super vozači , šta u ferrariu , šta u nekim drugim timovima za koje su vozili osvojili su ( zajedno ) tek 26 titula šta “govori” da oni i nisu bili neki vozači … tek 40ak% titula od ukupno 64 su osvajali vozači koji su vozili za ferrari . od toga sa ferrariem tek 15 …. sića . znači li to da su bili extra klase , a za ferrari su vozili jer su MORALI , a nisu želili kako Dani piše ? btw , hawthorn , phil hill , surtees , scheckter iako jako dobri ( npr hawthorn je najčešće prvenstva završava na 3. , 4. ili 5. mistu … jbga , vozija je u vrime ascaria , fangia ) ka takvi došli ( valjda MORALI ) u ferrari i osvajali titule . e da … je li se nešto šuškalo kako je ferrari bija želja i airtona ? možda zato jer je i prost 1990./91. MORA vozit fa ferrari , a uopće to nije želija ka ni mensell , berger , alesi ili puno prije njih gilles villeneuve vozač upitnog talenta . vjerovatno su za njih inžinjerski dio posla MORALI ( a nisu želili ) “odrađivat” npr forghieri ( 4 titule osvojene sa njim ) , john barnard koji je MORA iz McL doč u ferrari ( a nije to želija ) ili rory byrne , brawn koji su na silu momo svoje želje doveden iz benettona u ferrari isto ka i allison iz lotusa . sve je to urađeno od straha zbog taljanske mafije , a ni spomenuti ( i vozači i inžinjeri ) nisu bili baš neka imena ili uspješni . nečeš ti ascaria , fangia , prosta , mensella , vileneuvea Sr , MS , alonsa , kimija seba ili inžinjera forhieria , barnarda , byrnea , brawna , allisona …… da nisu MORALI došli bi NIKAD u ferrari !!!!!!!!!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo oni? Pa i nije neki broj s obzirom koliko godina su u formuli 1. I piše se Ayrton. Toliko pismen valjda možeš biti.
1
0