Fernando Alonso kaže da bi za osvajanje treće titule morao voziti ili za McLaren ili za Mercedes. Nakon pet sezona u Ferrariju Alonso je otišao iz ekipe na kraju 2014. godine iako je ugovorno bio vezan još dvije godine.
Prošle godine njegova odluka je izgledala prilično upitno zbog Ferrarijeve dobre forme. Ipak, ove godine Ferrari nije uspio kapitalizirati nekoliko prilika i ostali su bez pobjede, dok se McLaren korak po korak penje prema gornjem dijelu sredine poretka.
“Bio sam u pravu. Bio sam u pravu jer sam osjetio da sam u pravu. 2014. godine sam odlučio nešto iako sam imao još dvije godine u ugovoru, ali osjetio sam da je vrijeme za odlazak. Bez obzira koje rezultate oni ostvarili u 2015. i 2016. ili u budućnosti – za mene je vrijeme provedeno tamo bilo fantastično i htio sam završiti s tim fantastičnim osjećajem.”
“Svake godine se stres malo povećavao jer ne pobjeđujete i osjećate da je to vaša krivica. Sad nije olakšanje što i dalje ne pobjeđuju ili što imaju više problema, ne želim nikakve probleme Ferrariju jer je to ekipa koja će uvijek biti u mom srcu.”
“No, što se tiče vožnje ili aspiracija prema trećem naslovu – to mi mogu donijeti Mercedes ili McLaren-Honda. To je moj osjećaj temeljen na toj odluci.”
Ferrari je trenutno treći u konstruktorskom poretku s 242 boda, 173 iza Mercedesa, dok je McLaren trenutno sedmi. Imaju 42 boda, a iza Mercedesa su 373 boda.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako je ovo fino sročio i napisao Ante ljudina! Svaka čast. Respect veliki (Y)
Što se tiče odluke o prelasku iz Ferrarija u McLaren-Hondu, je totalno bila ispravna,jer se znalo da niko Mercedes ne može ugroziti osim jednog od najvećih postrojenja na svijetu,a to je upravo Sakura. Uz vezu sa Wokingom,paklena kombinacija. Jer već sada je Hondin motor u rangu motora kojih daju iz Mercedesa OVE GODINE,OVOGODIŠNJIH MOTORA svojim klijentima. Mene stvarno iznenađuje napredak i non stop su u top 10! Mašala. 2017 će biti osjetno još bolja godina,možda ne odmah za postolje,ali sigurno u rangu EVO SADAŠNJEG UPRAVO Ferrarija,a možda i bolji čak. I to bi me totalno ohrabrilo. Jer znam da ekipa IPAK IDE U PRAVOM SMIJERU. Bravo McLaren! Bravo Honda! ForzaFernando <3
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne mogu miran ostati dok razmišljam bi li ferrari bio bolji 2011 da je Alo osvojio naslov 2010.Možda bi baš ferrari i Alonso te 4 godine proveli na tronu.Ferrari bi bio u situaciji sličnoj iz Schumijevog doba a Alonso sa 6 naslova danas ili 4 najmanje.Nije bilo suđeno ni za ferrari ni Alonsa.Po meni nedovršena priča :/
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako to misliš (a krivo misliš) pa RedBulol je bio u zamahu već od 2009 pogledaj malo polepositione i pobjede kako se RB dizao a Ferrari je bio u padu još od doba Šumija Ferrarijevi bolidi su u padu a Adrian je napravio malo čudo koje još živi,Pa te 2011 je RB pomeo konkurenciju sa BlownDifusorima ne kužim pa šta da je i Alonso osvojio naslov 2010 na temelju čega misliš da bi bolid u 2011 bio bolji…pa zar ne pratiš F1 do bolida je 90% a ne do vozača jer da je do vozača onda bi Alonso i sad u Hondi bio na postoljima …
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio je rbr u zamahu,ali ferrari je isključivo s Alonsom u 2010 bio na vrhu.Te 2010 i 2012 kasnije je do vozača bilo više nego 10%.Da je do bolida ne bi massa imo 100 bodova manje od kolege neg bi letio za Alonsom svaku utrku.Imaš pravo možda i ne bi bio bolji ferrari nego što je bio,ali ne znamo kakva je situacija bila u timu kad u zadnjoj utrci prospu prednost ispred oba vidljivo jača red bulla.Vjerovatno si u pravu da ne bi bili bolji,ali nikad se ne zna
0
0