Nico Rosberg je svojim brzim krugom na mekanim gumama izazvao pravu pomutnju među timovima. Svi su vjerovali da su se barem malo približili Mercedesu, ali onda je uslijedio hladan tuš, 1:22.7, vrijeme koje je ostale timove bacilo na koljena. Dojam pojačava što je vrijeme postavljeno na sporijim gumama od konkurencije, koja je koristila super mekanu smjesu guma. Rosberg kaže kako nije na odmet biti najbrži na testiranju, ali kako to ipak nije bio prioritet.
“Nije od životne važnosti biti prvi na testiranjima, ali sretan sam zbog toga. To ne znači puno na zimskim testiranjima, no korisno je i pojačava dojam.”
Osvrnuo se i na mekanu mješavinu guma:
“Pri kraju današnjih testiranja sam odvozio long run na mekanim gumama zato jer ćemo iste upotrebljavati u Melbourneu. Siguran sam da će biti problematične jer se zbilja brzo troše, ali mislim da dobro “rukujemo” s njima.”
Na kraju je dodao kako ove godine želi biti čvršći u borbi za naslov, kojeg je prošle godine izgubio od timskog kolege Lewisa Hamiltona.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sretno obojici. Sto se testiranja tice bio je bolji ucenik od Hamiltona. Koliko ce to kapitalizirati ostaje za vidjeti.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo to, Nico je bolji učenik, ali vidjet ćemo može li protiv talenta. Što ti misliš druže dakako?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kolega diesel ne znam sta da kazem. Sve sto zelim je da nema zle krvi izmedju vozaca u mom timu.Zapravo je pod upitnikom i hoce li mecke dominirati,puno je faktora jos nepoznato,ali uz pretpostavku da ce sezona biti kao i prosla Nico nema sta kalkulirati,ovo mu je zadnji vlak. Mora ici na sve ili nista,a i Lewis je opet u banani s Nicole.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To svakako, ništa od kalkuliranja ako misli uzeti naslov. Još jedan plus mu je svakako to što si spomenuo oko Lewisa. Čovjek jednostavno ne vozi dobro kad je emocionalno utučen. 2011. je najbolji dokaz tome.
Ali evo, do prvog treninga nam je ostalo još samo 10 dana :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da ove godine naslov odlazi u Nicine ruke!!!!!
SRETNO :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmm, da nam se ne bi ponovila prva polovica 2013. :D
To bi po meni bilo jako dobro za spas sezone.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovdje ću ‘priljepit’ šta sam stavila jučer na forum:
Ray of hope, anyone? Pat Symonds of Williams saying Merc suffered strong tyre degradation today that reminded him of 2012. Of course, at 2 seconds a lap one can generally afford an extra pit stop. Or is it possible that the cooler tracks have hidden the problem from them? We’ll all find out in a couple of weeks.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uskoro ćemo vidjeti koliko istine ima u ovome. Kao što sam i ispod napisao, bilo bi dobro za spas sezone hehe
0
0