Nakon prošle utrke, VN Europe, Lewis Hamilton i cijela horda britanskih novinara podigli su glas protiv pravila kojim se ograničava razgovor između vozača i njegovog trkaćeg inženjera. No, nakon izjava nekolicine drugih vozača, čini se da se ipak ne radi o krucijalnom problemu u sportu, kao što se činilo prije dva tjedna. Zanimljivo da je među tim vozačima i Kimi Raikkonen koji je također u Azerbajbžanu imao sličnih problema.
“Mislim da su pravila u redu. Naravno, u nekim situacijama možete imati probleme koje želite raspraviti s ekipom, ali pravila su pravila i svima su ista.”
“Na neki način sam znao koji su moji problemi bili u Bakuu, ali sam htio potvrditi preko team-radija. To nije mijenjalo ništa u cijeloj situaciji. Nije se radilo o ničem strašnom.”
Daniel Ricciardo se slaže s njim i vjeruje da bi vozači trebali znati upravljati postavkama svojih motora.
“Momčadi nam mogu reći određene procedure ako motor zakaže ili ako dođe do elektroničkih problema. No, što se tiče motora – tu ima puno stvari za naučiti, ali to bi mi trebali znati. Ili barem znati gdje se što nalazi.”
Esteban Gutierrez se nada da će to pravilo o zabrani instrukcija preko team-radija doprinijeti ideji smanjivanja broja gumbića na volanu:
“Ja apsolutno nemam problema. Sviđa mi se ta ideja jer će motivirati inženjere da nam stave koji gumb manje. Trebamo samo dvije pedale i volan za vožnju.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!